Gud vad jag älskar Avokado med creme fraiche och rom. Det är så gott och är sugen på det hela tiden + att det är ju super nyttigt. Jag fick Bodylicious av Sofi Farhman i julklapp och är en riktigt pepp-bok! Lätta och jobbiga övningar, för hela kroppen. Massor av mat-tips och det är liksom inga dieter utan vanlig mat. Man FÅR ÄTA CHOKLAD, man får äta frukt, man får äta allt! Jag gillar inte det där med olika dieter, jag tycker man ska få äta det man är sugen på. Men man måste ju ha i åtanke att man måste träna. Och det räcker att man tar fram boken och gör några övningar av varje och sedan har man tränat. 
Mitt favorit kapitel är "Bikinifit". Övningar som hjälper dig att få den perfekta bikinikroppen! Man behöver bara träna i 15 min  några gånger i veckan! Super bra!!
 
Nu har jag tränat i 30 min och ska gå och duscha, man känner verkligen att alla muskler har fått jobba! SKÖNT. 
 
Smile