Detta är min plan för min resemånad: 
 
Okt
14-18 Chicago
18-21 Boston
21-23 New York City
23-24 Niagara Falls
24-28 New York City igen
28-30 Washington DC
31- 4e nov New Orleans
4-7 Austin/Texas 
7e hem till min värdfamilj
 
Och sen kommer jag antgingen hem den 10e, 11e, eller 12e november. Cultural Care har inte berättat för mig vilken dag det blir! 
 
Asså fatta jag är exalterad :D!! 
Just nu ska jag göra hela min resemånad själv, men jag har 4 kompisar som gjorde det helt själv och det älskade det för man träffar så otroligt mycket nya människor!! 
 
Och det är ju inte allt!!! Asså herregud... 
 
Den 15-17 augusti åker jag och Ella till Seattle och Vancouver/Canada. 
 
Och och och
 
Över min födelsedag kommer min kusin Viktor till San Francsico och vi ska då fira min födelsedag i LAS VEGAS!!
 
Kommer bli en perfekt sista tid här i San Francisco, även om det kommer bli så sjukt jobbigt att lämna denna familjen! 
Men halva mig är väldigt spänd för att komma hem!