Har helt glömt att visa bilder från min lediga helg. 
Jag körde min värdpappa till flygplatsen i lördags morgon och efter det så sa han att jag fick använda hans bil hela helgen så han inte skulle vara hemma. Så när jag kom hem hämtade jag upp Marlene och vi åkte in till Fillmore (gatan som jag bara älskar) och shoppade och åt en suuuper god Lunch. Jag köpte min FÖRSTA Kashmir tröja någonsin och herre Jesus vad mjuk den är, och det bästa var att den blev min för 10 dollar. Jag köpte även en Juicy couture klänning för 20 dollar. Det tyckte min plånbok om! 
 
Söndagen var så otroligt rolig! Jag hämtade upp Vanessa och Marlene i min FANCY CAR och vi körde till Santa Cruz för att gå på broadwalk som är ett litet nöjesfölt precis brevid stranden. Det var en fantastisk dag med mycket varmt väder. Så vi åkte massa karuseller och hängde på stranden! 
 
 
Gigantiska kakor! 
 
 
Super fint väder, man kan även se Golden Gate Bron
 
Bästa bilen! 
 
 
Även Roxanne gillar min Kashmir tröja!
 
 
santa Cruz
 
 
 
Väldigt bra helg!