Andra dagen i London och vi storm TRIVS!! Älskar folket, älskar miljön, älskar vädret, älskar husen, älskar staden och älskar shoppingen! Jag skulle verkligen Kunna flytta hit! Människorna är så otroligt trevliga och hjälpsamma! Och som vi snackar engelska! Alla au pairer som jag har pratat med säger att man vänjer sig snabbt till engelskan, och jag var lite tveksam när de sa så men nu förstår jag att de hade rätt! Jag och matilda pratar till och med engelska med varandra ibland! Underbart! 

Vi är så effektiva med vår tid här! Vi sitter nästan aldrig stilla. Men det känns ju också i våra fötter. Även om vi har bra skor så värker det efter alla promenader. Idag har vi varit på:
- London eye
- London bridge
- London dungeon( som var faktiskt lagom läskigt! ) 
- vanlig marknad 
- och kvälls julmarknad. 

Och där i mellan åker vi massor av tunnelbana, (och letar efter toaletter, som är riktigt svåra att hitta) 

Som sagt jag ÄLSKAR denna staden, åker hit för tusan, för shoppingen är heeelt underbar! Vill verkligen inte kolla mitt saldo hur mycket jag shoppade för igår.. Och mer blir det! 

Ikväll ska vi till hard rock café! :-D

Bild på mig och matilda i London eye, bakom ser man big ben och vad vi tror är buckingham palace. 

Ha det bra

... För det har vi!