Dagen gick jätte snabbt, precis som jag önskade! Allt flög på, och jag hann göra massor ärenden!

Har läst en jätte bra bok! 50 nyanser av honom eller 50 shades of Grey som den heter på engelska. Det va riktigt spännande men också jätte lusig och konstig emellanåt. Jag läste se på svenska och tänkte köpa bok nr 2 på måndag då den har "premiär" på svenska. Jag läste ut hela boken på 5 dagar, alltså 100 sidor per dag! Jag som ALDRIG läser böcker annars. Så läs den om nu får tid.

Imorgon är det dags för tävling! Jag är faktiskt lite nervös! Jag håller alla tummar för dem och att det ska går bra! 

Jag fick INGEN helg denna helgen, gick upp 6 idag imorgon ska jag gå upp vid kvart över 5. Tycker faktiskt synd om mig själv. Dock får jag sova en timme extra eftersom det är slut på sommartid inatt! 

En annan bok jag ska läsa är Sofi Farhmans träningsbok! 


Smile