My dear Hawaii, I know that I left so suddenly but I promise you, I will return someday.. 
 
Finns inte ett enda ont ord om Hawaii. 
Jag vet att MÅNGA åker till Thailand när det är svensk vinter men jag säger bara ÅK TILL HAWAII ISTÄLLET. Visst är det dyrare, men så mycket häftigare att säga att man varit på Hawaii istället för Thailand. Haha ja jag skryter lite..  Nej men jag hade verkligen lagt mer pengar och åkt till Hawaii igen! 
 
Morgonen idag var en VÄLDIGT jobbig. Vi kom hem halv 2 inatt (Kalifornisk tid), tjejerna och jag sov på varandra hela bil resan hem från flygplatsen. Vi alla var super trötta imorse, så det var en riktig kamp att få upp tjejerna och då plus att man själv var väääldigt lättretad... Men det gick och de kom i tid. 
 
Här är ganska många bilder från vår semster. Ray har fler bilder som jag ska försöka föra över imorgon! 
 
 
Mitt charmtroll på flyget dit. 
 
 
Första bilden jag tog på Hawaiisk mark. 
 
 
På hotellet
 
 
 
 
 
Charlotte matar fiskarna. 
 
 
GOOOFY - Ray frågade mig vad Goofy var för djur. Jag svarade hund, men han berättade sedan att Pluto är ju hunden.. Vad är Goofy för nått?? INGEN VET.. Kom nyss på mig själv.... LÅNGBEN. Förlåt. 
 
 
Utsikt från rummet. Jag klagar inte. 
 
 
Utomhus bio.
 
 
Stor kamera för liten tjej. 
 
 
4 byggnader - 4 till om man vänder kameran åt höger... 
 
 
 
Har masssssssor av fler bilder som jag kommer visa! Detta är en början! :D
 
God morgon Hässleholm - God natt Kentfield.