Kolla mina nya balla hörlurar, har velat ha sådana hur länge som helst så tog äntligen tiden att köpa sådana. Mycket bra ljud och känner mig väldigt tuff i dem! haha. Jag får väl ta och bli DJ nu. Lyssnar väldigt mycket på alla svenska djar som Avicii, Sebastian Ingrosso, Alesso, Adrian Lux osv. Ni ska vara veta hur mycket jag lär amerikanarna. Så fort en svensk dj spelas utbrister jag. "This is from Sweden". Även när folk pratar om Volvos, Ikea, spotify, köttbullar osv. Jag och Sylvia säger alltid när vi se något som ser europeeiskt ut, "This is from Sweden - No it's from Germany" Och så håller vi på. Elisa från Italien är trött på att jag alltid säger att allt är från Sverige men jag kan ju inte ljuga och måste ju marknadsföra vårt land lite. Eftersom väldigt MÅNGA förväxlar Sweden med Switzerland. Så många säger till mig " Ah, so you're Swiss? Även min värdpappa säger det många gånger, dock vet han att jag är från Sverige man han bladar ihop dem... så kan ju inte skada att berätta för fler om Sverige?
 
 
Väldigt cool i en Musse Pigg tröja.....