Nu har jag pratat med värdmamman och hon var verkligen jätte trevlig! Hur snäll som helst och hjälpsam. Jag var faktiskt inte speciellt nervös inför samtalet eftersom jag visste att hon kunde prata svenska. Så vi pratade svenska ett tag och sen ställde hon alla frågor på engelska och det gick faktiskt bättre än väntat! Jag kan mer engelska än vad jag tror! Men nu ska jag inte ha för stora förhoppningar eftersom hon hade några till au pairer till som hon skulle prata med. Men jag ska prata lite med deras förra au pair och se vad hon säger! Men det känns helt okej, tror jag behöver smälta detta nu och tänka igenom allt vi pratade om! Hon berättade om barnen också och de verkade jätte härliga! Så vi får se vad som händer. Kommer självklart hålla det uppdaterat här.
Börjar också fundera på hur jag ska göra med visumet eftersom jag måste åka upp till Stockholm för att gå på en intervju med den amerikanska ambassaden. Lite konstigt ändå att behöva åka upp där för att prata med dem i typ 10 min, men men säger aldrig nej till att åka upp till Stockholm och shoppa lite! Haha.

Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter!
+ att jag har uppdaterat min iPhone så alla mina bilder försvann :(!!! Så jag får visa en bild på mina presenter som jag fick!

Många fina berlocker till mitt pandora armband!